Občas teď od podnikatelů dostávám otázku: „A co krize, pomohla vám? Roste vám business?“ 👇
Rozhodně máme více poptávek, nicméně aktuální situace dle mého názoru na náš růst nemá až tak velký vliv. Šli jsme tomu prostě naproti. Na naší vizi makáme od roku 2010 a celou dobu stabilně rosteme. 📈 Jediné, čeho jsem si všiml, je, že majitelé firem jsou po covidovém šoku trochu ochotnější si povídat. Mnohem víc je zajímá, co vlastně nabízíme a zda bychom nemohli jejich firmě nějak pomoci.
To mě nesmírně těší. Spousta z nich má totiž tendence nechat se ukolébat tučnými léty a když přijde hospodářské ochlazení, tak firmu zakonzervovat, stopnout obchod a marketing, seškrtat, co jde, strčit hlavu do písku a začít hibernovat jako medvěd v zimě. 😃
Jsem rád, že se tento trend mění. Protože krize to není jenom bolest, je to i příležitost. Donutí vás podívat se na věci z jiného úhlu, najít efektivnější řešení nebo úplně nové příležitosti. A když si to v krizi místo hibernace odpracujete, máte velkou šanci, že z ní vystřelíte jako raketa. 🚀
marketingové poradenství