Základ

Co prodává? Dobrá cena, nebo kvalitní produkt? Obchod se špatně učí, myslím si, že člověk se v něm může zdokonalit jen do určité míry. Základem je mít dar od Boha, a ještě jednu věc, o které Vám chci dnes povědět. 👇

Nedávno jsem ve firmě řešil s kolegou dva potenciální klienty. Nezapočali spolupráci a zjišťoval jsem proč. Ukázalo se, že dramaticky zaspal náš obchod. Ono totiž opravdu nestačí mít perfektní reference, kompetitivní cenu nebo skvěle zpracované materiály. ❌

Naprostým základem je klienta nadchnout. A to dokážete jenom tak, že budete na 100 % věřit produktu, který prodáváte. Že budete doslova hořet pro firmu a službu, kterou poskytuje, a tento svůj zápal přenesete i na klienta. 🔥

Dobrý obchodník musí být i dobrý leader. Proč? No, protože klienta je potřeba nikoliv manipulovat, ale vést. Nakreslit mu obrázek budoucnosti, kterou spolu můžeme vybudovat a vzbudit v něm nadšení pro věc. Nakupuje se emocemi a rozum poskytuje jen takové to racionální ověření, zda to dává opravdu smysl. ✔️

Málokdo řeší každou korunu, pokud je nadšený ze služby, kterou získá. Klíčové je vybudovat se zákazníkem vztah a postarat se o to, aby na položených základech vyrostla vzájemná důvěra. Business totiž nedělají firmy, ale lidé. A tak je k němu potřeba přistupovat.

řízení prodejního týmu