Volatilní ceny energií vytvořily naprosto nepředvídatelné podnikatelské prostředí. Vidím to kolem sebe každý den. Podnikatelé se snaží adaptovat, jak jen to jde, ale není to vůbec jednoduché. 👇
Když jeden majitel firmy viděl, že cena elektřiny letí astronomicky vysoko a jedna kWh se prodává za 21 Kč, koupil za 480 000 Kč dieselový agregát, který měl zajistit dostatek energie pro jeho podnik. O dva týdny později cena elektřiny sletěla dolů a podnikatel teď neví, co s tím agregátem dělat.
Aktuálně se vezeme na Titaniku, náraz se blíží, ale v podpalubí stále hraje hudba. Krachují pekárny, masny, některé obchody s potravinami, sklárny a další energeticky náročná výroba. Tohle bude mít kaskádovitý efekt a následující zima nepřinese nic pěkného.
Vypadá to, že Evropa tvrdě zaplatí za svou zelenou politiku, která nedává v daném kontextu smysl a musí to vidět i malé dítě. ❌
Teď zbývá zodpovědět jedinou otázku. Opravdu jsou evropští lídři tak naivní, že nevědí, co ekofanatickým Green Dealem působí, nebo si to naopak moc dobře uvědomují a je v tom jasný záměr? 🤔
řízení prodejního týmu