Webinář: Obchod? Ten my neděláme.
České firmy obchod zanedbávají a řeší ho až v momentě, kdy jim chybí nové zakázky a firmě ujíždí půda pod nohama. Jenže bez obchodu to v B2B rozhodně nepůjde. Obchodníci byli, jsou a budou vždy v první linii.
České firmy obchod zanedbávají a řeší ho až v momentě, kdy jim chybí nové zakázky a firmě ujíždí půda pod nohama. Jenže bez obchodu to v B2B rozhodně nepůjde. Obchodníci byli, jsou a budou vždy v první linii.
Podnikání neznamená makat od nevidím do nevidím. Podnikání je o tom, najít kvalitní lidi a chytře nastavit modus operandi. Dostat se do bodu, kdy nemusíte být u všeho, ale nebývá právě lehké a bude vás to stát úsilí, čas, i nervy. Jiný způsob, jak se v podnikání posunout dál, ale neexistuje.
Představíme vám tři nejčastější přístupy ke strategickému plánování a do detailu si posvítíme na ten, který vaši firmu dovede k mimořádným výsledkům. Heslem webináře je: strategie, ne jen denní operativa, a bude založený na zkušenostech z praxe řízení více než 300 firem.
Předložíme vám 10 nejčastějších krizových scénářů, ve kterých alespoň jednou za podnikání uvízne nejeden vlastník firmy. Nahlédneme pod pokličku možných řešení a připojíme inspirace a zkušenosti z praxe řízení více než 300 firem.