Webinář: Maximální využití potenciálu externího managementu

Webinář: Maximální využití potenciálu externího managementu

Interní nebo externí řízení? Toť otázka. Načerpejte zkušenosti od ostatních a využijte je ve svůj prospěch. Rozhodování pro vás pak bude jistě mnohem jednodušší.

Webinář: Jak vytunit obchod a udržet obchodníka hladového

Webinář: Jak vytunit obchod a udržet obchodníka hladového

Proč není vaše obchodní strategie tak účinná, jak by měla být? A proč obchodníci nemají výsledky, i když se snaží? Doba, kdy stačilo dobře dělat svoji práci (dodat perfektní produkt nebo službu) a zbytek už šel díky referencím skoro sám, skončila. Teď platí, že kdo prodá, přežije. A vás čeká dřina..

Webinář: Jak z dobré firmy udělat skvělou

Webinář: Jak z dobré firmy udělat skvělou

Co týden, to nějaká nová, „revoluční“ managementová teorie, která slibuje, že promění vaši dobrou firmu v něco mimořádného. Jenže největší problém dnešních firem nebo manažerů není v tom, že by se nedovedli přizpůsobit dynamické době. Naopak. Sledují trendy, aplikují je, ale zapomínají na jednu důležitou věc.

CEO nebo interim? Rozluštěte dilema vedení firmy!

Webinář: CEO nebo interim? Rozluštěte dilema vedení firmy!

Firmě se daří, ale poslední dobou (vlastně už pár měsíců) spíš stagnuje, než že by se posouvala? Kdo by řekl, že tou největší výzvou v podnikání bude se neutopit v každodenní operativě a zároveň se udržet u kormidla. Na nějaký rozvoj společnosti vám pak už nezbývají síly ani čas. Nebo hůř – všechno, co jste pracně vybudovali, se začíná rozpadat. To je vztyčený prst, který říká, že potřebujete pomoc.

A jednou z mnoha cest je výměna vedení. Před sebou máte v podstatě tři možnosti – najít externího CEO neboli výkonného ředitele (tady opatrně), vypiplat si někoho ve firmě, nebo si dočasně najmout interim managera. A až budete na té křižovatce stát, rozmýšlejte dobře. Přešlapy tady opravdu bolí.

Management změn bez iluzí: jak vytěžit ze změn maximum

Webinář: Management změn bez iluzí: jak vytěžit ze změn maximum

Když se řekne změna, lidem se většinou naježí všechny chlupy a začnou vrtět hlavou. Byť by jim zefektivnila práci / ušetřila peníze / usnadnila život. Změna totiž bolí, vyžaduje spoustu úsilí a výsledek je mnohdy poměrně nejistý. Tedy pokud nemáte ve firmě schopného leadera. Jak změny ve firmě úspěšně zavádět a řídit? A jak je využít ke svému prospěchu? Tím se zabývá management změn a přesně o něm byl náš říjnový webinář.

Společníci 50:50? Odvážný krok nebo šílenství?

Webinář: Společníci 50:50? Odvážný krok nebo šílenství?

Je to pár let, co jste založili firmu. Budujete, postupně rostete a najednou je vás deset, práce se hromadí a vy si uvědomujete, že ne všechno, co děláte, vám jde na 100 %? Být majitel, obchodník, personalista, sekretářka a kdo ví, co všechno v jedné osobě je velmi náročné..

„Firmy mají vysoký obrat, ale mizerný zisk…“ říká manažer J. Kodytek

Webinář: „Firmy mají vysoký obrat, ale mizerný zisk…“ říká manažer J. Kodytek

Jedním z nejpalčivějších problémů, se kterým se na nás firmy obrací, je, že sice generují vysoký obrat, ale zisk téměř žádný. A tak snižují ceny, rozšiřují nabídku, hledají nové zákazníky, aby zjistili, že jim zbytek marže nestačí ani na provozní náklady. Zdá se, že se ocitli v začarovaném kruhu. Jak z toho ven? O své zkušenosti se tentokrát během webináře/rozhovoru podělí zkušený manažer a výkonný ředitel JPF pro Moravu – Jan Kodytek.

Z −37 mil. na +24 mil. za rok? Rozhovor s interim manažerkou z JPF

Webinář: Z −37 mil. na +24 mil. za rok? Rozhovor s interim manažerkou z JPF

Jsou příběhy, co vydají za tisíc slov. A pak takové (těch je jen pár), co vám doslova vyrazí dech – jako progres firmy RPS Ostrava. Za rok se vypracovali z fáze, kdy jim reálně hrozila insolvence, k zisku 24 milionů. Jak? O tom už vám během „case“ rozhovoru poví něco jedna z nejlepších interim manažerek v zemi – Elena Hlisnikovská.

Leadership v době krizové

Webinář: Leadership v době krizové

Za velkým úspěchem často stojí velký člověk. Leader, nikoli autoritativní vládce. Třeba Baťa – ten už tehdy dobře věděl, že k tomu, aby vybudoval úspěšnou firmu, bude muset nejprve vybudovat svoje lidi. A ti pak vybudují firmu. Baťa si byl vědom toho, že sám to nesvede.

Dnes, v době krize, platí, že má-li podnik přestát zlé časy, potřebujete ve vedení firmy člověka s určitou dávkou lidskosti a nadhledu. Od toho se odvíjí úplně všechno. I to, jestli budou lidé v podniku skleslí, naštvaní a nakonec dají výpověď, nebo se naopak budou o to víc snažit. Jak být ale dobrým lídrem v digitálním světě a jaké nároky naložila na leadery krize, která přišla s koronavirem?

Majitelé pracujte NA firmě, ne V ní! Přizvěte ke stolu interim managera

Webinář: Majitelé pracujte NA firmě, ne V ní! Přizvěte ke stolu interim managera

Nadšený majitel buduje firmu, svým zápalem žene celé soukolí kupředu. Firma roste. Dva miliony, pět, dvacet pět… Najednou je z toho kolos a tehdy to začne poprvé drhnout. Majitel nestíhá, důležité záležitosti řeší, až když hoří, příležitosti mu proklouzávají mezi prsty, protože prostě nemá kdy a v cestě stojí situace, které sám nevyřeší. Přichází vyčerpání a stagnace. A to může být předzvěst konce.