Jasné NE

Vždycky mě fascinují lidé, kteří se na něco zeptají, odpovědí jim je jasné „NE!“ a oni to akceptují a dál už to neřeší. Tedy, u běžných lidí bych to celkem i pochopil, aby nedošlo k mýlce, ale jak se takhle mohou chovat obchodníci? ?‍♂️

Primárním úkolem obchodníka je přece naprosto věřit v produkt, který prodává, a jeho povinností je zákazníkovi co nejlépe ukázat, jak mu může pomoct v jeho businessu, pokud to tak opravdu je samozřejmě. A že na začátku proběhne nějaké to „NE“? To je přece jenom počátek cesty k „ANO“.

Jak myslíte, že to máme my v JPF na projektech ve firmách? Kdybychom pokaždé, když nám majitel na naše návrhy řekne „NE“, poděkovali, rozloučili se a popřáli si všechno dobré, neřídili bychom teď 52 firem, ale čtyři, a stovky firem by zůstaly bez pomoci. ?

Naší povinností je udělat, co je pro firmu nejlepší a často to obnáší i to, že majiteli pomáháme bojovat se strachem a doslova mu stříkáme sebevědomí do žil. A přesně tak bychom to měli my všichni dělat i s našimi dětmi, naučit je, aby si věřily, aby poslaly k šípku všechny, kteří je zrazují od jejich cílů, a aby si dokázaly prosadit svou, když je potřeba. I v životě totiž prodáváme úplně všichni. 

prodejní strategie