Neshody s klientem

Stalo se vám někdy, že jste se pohádali s klientem? To možná ano. A křičeli jste vzájemně na sebe? 👇

Nám se to v JPF v minulosti stalo několikrát. Majitel si nás totiž najímá se záměrem, abychom udělali to nejlepší pro jeho firmu. A tak je naše morální povinnost snažit se uchránit firmu i před ním, pokud není zbytí, nebo dokonce jeho před ním samotným.

Často je to boj s egem. ⚔️ I proto naši interimové nesmí být žádná ořezávátka, která by stála v koutě, ale musí být schopni si svoje postupy obhájit a prosadit. Když se v minulosti stalo, že majitel na našeho interima křičel a on mu klidně odpovídal, tak ho pan majitel prostě neslyšel. Musel proto taky zvýšit hlas.

Vyčistil se vzduch a pan majitel po čase přišel a říká: „Víte, to, co jste mi řekl, dává naprostý smysl. Teď to vidím. Chtěl jsem vám poděkovat, že jste mě tenkrát tu hroznou chybu nenechal udělat. Vážím si toho.“ 👍

Máme velkou touhu našim zákazníkům pomoct. A nebojíme se udělat cokoliv je v našich silách. I když je to někdy chvilku nepříjemné.

Interim manažer