Zahraničí

„Proč se ženeš do zahraničí, Jirko, však tu máš dobré bydlo, daří se ti, rostete i tak, tak proč si to dělat složitější? Copak nemáš dost? Nejsi spokojený?“ 👇

Tuhle otázku jsem určitě neslyšel jenom já, ale myslím, že i velká většina podnikatelů, kteří se rozhodli expandovat za hranice našeho písečku. U nás v Česku dokážeme totiž velmi rychle podlehnout sebeuspokojení. Jakmile dosáhneme malého úspěchu, jsou naše potřeby rychle saturovány a můžeme v klidu zakrnět. Člověk český je zkrátka lehce obézní a zpohodlnělý. 😃

Takže proč? Proč expandovat a dřít se dál? Když se dívám na další trhy, jasně vidím, že jsou mnohem větší než ten náš, třeba ten polský je 4x větší a služba v podobné kvalitě, jakou nabízíme my, na něm není. Je přece mojí morální povinností, abychom tam šli naše služby podnikatelům nabídnout. Když to neuděláme, ten trh obsadí někdo jiný a s velkou pravděpodobností to bude dělat hůř. 👎

Za ty roky máme vypulírovaný systém, který nám šlape jako hodinky a byl mnohokrát ověřen na stovkách zákazníků. Nejdeme tedy vyvážet lidi, ale naše know-how. Polsko, Rumunsko, Bulharsko a Rakousko. Naší vizí je totiž pomoci co nejvíce firmám v SME segmentu, a žádné hranice nás nezastaví.

strategie firmy