Senior interim manažer

Milan během své 30leté profesní kariéry pracoval na různých výkonných manažerských pozicích a statutárních orgánech společností zejména v oblastech dopravy, služeb a obchodu. Průběžně vykonával pozice od interního auditora, pozice ředitele až po vrcholové vedení společností z pozice statutárního orgánu. Své zkušenosti získával postupně v malých společnostech až po společnosti s tisíci zaměstnanci. Rád se podílí na řízení změn, zjednodušování a optimalizaci procesů, rozvoji společností.

Milan se specializuje na:

  • řízení změn
  • automatizaci a digitalizaci
  • budování a rozvoji týmů
  • tvorbě a naplňování strategie
  • strategickém řízení
  • firemním vzdělávání
 
Je vášnivým motorkářem, aktivně hraje badminton, lyžuje a cestuje.
Senior interim manažer
Martin je manažer s více než 20 letou praxí v oblasti řízení pracovních týmů a firemních procesů.
Díky zkušenostem z pozic obchodního ředitele, člena představenstva společnosti, předsedy dozorčí rady, místopředsedy bezpečnostní rady, člena krizových týmů v době covidu a také výkonného místostarosty města se velmi dobře orientuje nejen v oblasti analýzy trhu, ale také v procesním a projektovém řízení.
Senior interim manažer
Zbyněk je vzděláním strojař a ve strojírenství se pohybuje přes 25 let. Mimo lehké a těžké strojírenství se pohyboval i ve sklářství a zbrojním průmyslu, postupně se vypracoval až do nejvyššího managementu. Přestože výroba a strojařina jsou pro něj srdeční záležitostí, jeho zkušenosti sahají i do obchodu a dalších částí firem

Specializuje se na:

  • Restrukturalizace firem
  • Procesy
  • Informační systémy
  • Strategický rozvoj firmy
  • Budování teamů


Celý profesní život přijímá velké výzvy a s každou nabíral nové zkušenosti. Je hodně zaměřen na práci s lidmi a profesní růst kolegů, velmi si cení morálních hodnot a nepředstírané práce.

Vladimír Šild
Senior Interim manažer
Senior Interim manažer
Pavel Kocourek
Senior interim manažerka

Elen je zkušenou manažerkou s více jak 15ti letou praxí v krizovém managementu. Prošla si obory polygrafie, slévárenství, strojírenství, obchodními i výrobními firmami, stavebnictví, velkoobchodem i celní oblastí. Je zastáncem jednoduchého optimálního řešení s důrazem na progres. Vždy se jí osvědčil baťovský pohled selského rozumu v kombinaci potřeby vidět všechny firemní procesy komplexně.

  • strategické řízení firem
  • procesní a personální audity
  • manažerské poradenství
  • vedení a motivace týmů
  • firemní procesy

Mezi její koníčky patří umělecká tvorba z kovu, skla, kamene, dřeva, malování obrazů, výroba klasických olověných vitráží i drobných předmětů Tiffany technikou, výroba mozaikových květináčů aj. Také je vášnivá pěstitelka a houbařka.

Pavel Kocourek
Senior Interim manažer
Senior Interim manažer
Kateřina Cvrkalová
Ekonomická ředitelka

S účetnictvím začala před 25 lety. Zpočátku to byl její velký koníček, který přešel v celoživotní hlavní práci.

Začínala ve stavební firmě jako hlavní účetní, ale asi po třech letech se osamostatnila a založila si svou účetní a daňovou kancelář. Její hlavní činností je vedení daňové evidence, účetnictví, mezd a daní. Zakládá si na přátelské  komunikaci s klienty. S naší společností pracuje již od jeho úplného začátku. Jiří Jemelka přišel za ní coby mladý muž, který má velkou vizi.

A padli jsme si do oka.

Z jejího osobního života je na prvním místě rodina, včetně čtyřnohého kamaráda. Nejraději tráví volný čas v přírodě.

Martin Kašpar
Personální ředitelka

Markéta pracuje na pozici HR ředitelky a má za sebou více než 12 let praxe. Začínala na pozici personální asistentky v korporátu v Čechách, aby pak následovala na Moravu svého manžela a zde nastoupila na pozici personalistky ve společnosti, která měla 170 zaměstnanců. Po nějaké dobé se přesunula do společnosti se 400 zaměstnanci do další české společnosti, která byla čistý automotive, kde byla na pozici personální manažerky a měla pod sebou svůj vlastní HR tým.

Ve své praxi řešila nábory na všechny možné různé pozice od výroby, paní na úklid, kvalitu až po TOP management. Dále to byly procesy adaptace, odměňování, motivace, hodnocení organizace firemních akcích nebo budování personální značky zaměstnavatele nebo řešení krizových situacích.

Protože si Markéta chtěla doplnit teoretické vzdělání v této problematice, vrhla se na studium lidských zdrojů na Masarykově univerzitě, které již má úspěšně za sebou.

Markéta pracovala také v personální agentuře a pomáhala menším společnostem nastavit personální procesy a učila je hledat kandidáty. Protože v dnešní době nestačí, aby například asistentka dala inzerát na jobs.

S Markétou se potkáte na všech výběrových řízení a uslyšíte ji, když s ní budete komunikovat ohledně práce.

Má doma manžela, jedno malé dítě a psa. Její záliby jsou právě výcvik psa, vaření, práce a procházky.

Martin Kašpar
Senior Interim manažer

Pavel, vzděláním ekonom, se přes 20 let pohybuje ve strojírenství. Díky odhodlání, preciznosti a snaze nepřetržitě hledat lepší řešení se vypracoval z pozice obchodníka do vrcholového managementu. Má mnohaletou praxi s řízením podniků z různých oborů: kovovýroba, sklářství nebo například hodinářství.

 Specializuje se na:

  • krizové řízení
  • strategický rozvoj firmy
  • řízení a rozvoj obchodního týmu
  • implementace informačních systémů
  • procesní optimalizace

Pavel má rád výzvy, obzvláště pokud jsou technického nebo odborného charakteru. Je vysoce disciplinovaný a nedělá mu problémy činit obtížná rozhodnutí. Má rád, pokud jsou věci v pohybu a je vidět výsledek. Baví ho spolupráce s lidmi, kteří skutečně pracují, nikoliv o práci jen vypráví.