Senior interim manažer
Zbyněk je vzděláním strojař a ve strojírenství se pohybuje přes 25 let. Mimo lehké a těžké strojírenství se pohyboval i ve sklářství a zbrojním průmyslu, postupně se vypracoval až do nejvyššího managementu. Přestože výroba a strojařina jsou pro něj srdeční záležitostí, jeho zkušenosti sahají i do obchodu a dalších částí firem

Specializuje se na:

  • Restrukturalizace firem
  • Procesy
  • Informační systémy
  • Strategický rozvoj firmy
  • Budování teamů


Celý profesní život přijímá velké výzvy a s každou nabíral nové zkušenosti. Je hodně zaměřen na práci s lidmi a profesní růst kolegů, velmi si cení morálních hodnot a nepředstírané práce.

Vladimír Šild
Senior interim manažer
Senior interim manažer
Pavel Kocourek
Senior interim manažerka

Elen je zkušenou manažerkou s více jak 15ti letou praxí v krizovém managementu. Prošla si obory polygrafie, slévárenství, strojírenství, obchodními i výrobními firmami, stavebnictví, velkoobchodem i celní oblastí. Je zastáncem jednoduchého optimálního řešení s důrazem na progres. Vždy se jí osvědčil baťovský pohled selského rozumu v kombinaci potřeby vidět všechny firemní procesy komplexně.

  • strategické řízení firem
  • procesní a personální audity
  • manažerské poradenství
  • vedení a motivace týmů
  • firemní procesy

Mezi její koníčky patří umělecká tvorba z kovu, skla, kamene, dřeva, malování obrazů, výroba klasických olověných vitráží i drobných předmětů Tiffany technikou, výroba mozaikových květináčů aj. Také je vášnivá pěstitelka a houbařka.

Kateřina Cvrkalová
Ekonomická ředitelka

S účetnictvím začala před 25 lety. Zpočátku to byl její velký koníček, který přešel v celoživotní hlavní práci.

Začínala ve stavební firmě jako hlavní účetní, ale asi po třech letech se osamostatnila a založila si svou účetní a daňovou kancelář. Její hlavní činností je vedení daňové evidence, účetnictví, mezd a daní. Zakládá si na přátelské  komunikaci s klienty. S naší společností pracuje již od jeho úplného začátku. Jiří Jemelka přišel za ní coby mladý muž, který má velkou vizi.

A padli jsme si do oka.

Z jejího osobního života je na prvním místě rodina, včetně čtyřnohého kamaráda. Nejraději tráví volný čas v přírodě.

Martin Kašpar
Personální ředitelka

Markéta pracuje na pozici HR ředitelky a má za sebou více než 12 let praxe. Začínala na pozici personální asistentky v korporátu v Čechách, aby pak následovala na Moravu svého manžela a zde nastoupila na pozici personalistky ve společnosti, která měla 170 zaměstnanců. Po nějaké dobé se přesunula do společnosti se 400 zaměstnanci do další české společnosti, která byla čistý automotive, kde byla na pozici personální manažerky a měla pod sebou svůj vlastní HR tým.

Ve své praxi řešila nábory na všechny možné různé pozice od výroby, paní na úklid, kvalitu až po TOP management. Dále to byly procesy adaptace, odměňování, motivace, hodnocení organizace firemních akcích nebo budování personální značky zaměstnavatele nebo řešení krizových situacích.

Protože si Markéta chtěla doplnit teoretické vzdělání v této problematice, vrhla se na studium lidských zdrojů na Masarykově univerzitě, které již má úspěšně za sebou.

Markéta pracovala také v personální agentuře a pomáhala menším společnostem nastavit personální procesy a učila je hledat kandidáty. Protože v dnešní době nestačí, aby například asistentka dala inzerát na jobs.

S Markétou se potkáte na všech výběrových řízení a uslyšíte ji, když s ní budete komunikovat ohledně práce.

Má doma manžela, jedno malé dítě a psa. Její záliby jsou právě výcvik psa, vaření, práce a procházky.

Hana Drahoňovská
Senior interim manažer

Největší část svého profesního života věnoval obchodu. Postupně zastával pozici prodejce, senior prodejce až po manažera obchodních týmů v rámci tuzemského, ale zejména zahraničního obchodu. Má zkušenosti s budováním distribučních sítí a zahraničních zastoupení, realizoval projekty různých velikostí, včetně mezinárodních investičních. Za svoji více jak 25-ti letou praxi dokonale poznal podnikové procesy, systémy řízení a motivace týmů, řídil mezinárodní projektové týmy, má praktické zkušenosti s právní stránkou velkých projektů a obchodních vztahů. Boris je velmi otevřená a komunikativní osobnost, vyhledává nové výzvy a věří v lidský potenciál ve svém okolí.  

Boris se zaměřuje na:

  • obchod a marketing
  • vnitropodnikový management a procesní řízení
  • týmové řízení a motivace
  • projektový management
  • logistika, nákupní procesy, řízení kvality, credit risk management
  • personalistika a interní komunikace

Ve svém volnu se od dětství věnuje lidové kultuře, zejména tanci, choreografii, občas i dramaturgii a moderování kulturních akcí. Relaxuje při práci na zahradě, rád si amatérsky zasportuje a zahraje na různé hudební nástroje.

Hana Drahoňovská
Senior interim manažer

David má více jak 20leté zkušenosti převážně z výrobního a strojírenského sektoru. Pracoval na manažerských pozicích jak pro zahraniční, tak české společnosti. Má víceleté zkušenosti z vrcholového řízení firem.

V průběhu své kariéry získal znalosti v oblastech transferu zahraničních firem, s implementací nových technologií, se startupovými a rozvojovými projekty.

David se specializuje na:

  • Strategické řízení firem
  • Restrukturalizací podniku
  • Optimalizaci procesů
  • Průmyslové inženýrství
  • Optimalizace nákladů
  • Zvyšování produktivních a kvalitativních ukazatelů
  • Projektové řízení

David preferuje řízení podniků dle principů T. Bati, v kombinaci s novými manažerskými metodami. Má rád výzvy, kreativnost a zaměření na neustálé zlepšování.

Ing. Jan Kodytek
Ředitel Morava a Slovensko

Jan je zkušeným manažerem s více jak 20-ti letou praxí s řadou významných manažerských úspěchů. V minulosti působil na pozicích prodejního manažera,obchodního ředitele a výkonného ředitele významné exportní výrobní firmy, kde získal zkušenosti s tuzemským i mezinárodním obchodem, s exekutivním řízením, s motivací a vedením týmů nebo realizacemi strategických investic pro rozvoj společností. Je otevřený, přímý a výkonný člověk, který rád zdolává nové výzvy.

Jan se specializuje na:

  • exekutivní, strategické řízení firem
  • analýzy firem, hledání příležitostí k rozvoji
  • zvyšování produktivity výrobních úseků
  • tvorbu a řízení obchodních strategií a taktik
  • nastavení procesů a systému řízení
  • řízení a motivace pracovních týmů, budování firemní kultury
  • plánování a investice

Mezi jeho koníčky patří kromě rodiny a domácích zvířat také sport, hlavně tenis, fotbal, lyžování a vodní sporty. Rád cestuje po celém světě za poznáním i relaxem, rád objevuje světovou kuchyni a nové lidi. Jeho silnou stránkou je citlivý přístup k lidem a jejich rozdílné kultuře, budování vztahů. Je fanouškem filmové tvorby v žánru sci-fi a také hudby jak moderní tak vážné. Začal se věnovat i pěstování bonsají.

Arnošt Čáp
Ředitel Čechy

Arnošt Čáp pracuje ve společnosti JPF Czech s.r.o. od roku 2013. Je prokuristou a výkonným ředitelem společnosti JPF Čechy. Aktuálně se svým týmem řídí na čtyři desítky společností s celkovým obratem okolo 6,5 mld. Kč.  Arnošt je zkušeným manažerem s více jak 25 let praxí s řadou významných manažerských úspěchů. V minulosti působil na pozicích prodejního manažera, obchodního ředitele a výkonného ředitele firmy, kde získal zkušenosti s tuzemským i mezinárodním obchodem, s exekutivním řízením, s motivací a vedením týmů. Je otevřený, přímý a výkonný člověk, který rád zdolává nové výzvy.

Arnošt se specializuje na:

  • exekutivní, strategické řízení firem
  • analýzy firem, hledání příležitostí k rozvoji
  • zvyšování produktivity výrobních úseků
  • nastavení procesů a systému řízení
  • řízení a motivace pracovních týmů, budování firemní kultury