Firemní kultura? O co jde?

Webinář: Firemní kultura? O co jde?

S firemní kulturou je to jako se značkou zaměstnavatele. Má ji každá firma (která má zaměstnance, samozřejmě). Ale ne každá firma si ji plně uvědomuje a systematický s ní pracuje, utváří ji a rozvíjí


Staňte se něčím víc než jen místem, kam si lidé chodí pro peníze

Nesledujte jen výkon. Starejte se o to, aby byli zaměstnanci v pohodě a to, aby pracovali v bezpečném a přátelském prostředí. Pátrejte po jejich potřebách a dejte jim to, co ke své práci potřebují. Oni vám to stonásobně vrátí.


„Kultura je to, co lidé dělají, když se nikdo nedívá.”

Herb Kelleher


Firma je jako orchestr, musí tam panovat řád, ale i harmonie

Firemní chemie má obrovskou váhu. Pokud máte v týmu 20 lidí a proklouzne vám tam jeden toxický člověk, už to je moc. Pokud tam budou sedět 2 nebo 3 jedovatí zaměstnanci, bezpečně to stačí na rozklad celé firmy

Poučte se z chyb ostatních a zjistěte, proč je firemní kultura tak důležitá

O čem budeme 60 + 30 minut diskutovat?

  • O firemní kultuře v malých a středních firmách.
  • Podíváme se na DNA firem se skvělou firemní kulturou a také varovné signály, podle kterých poznáte tu nevalnou.
  • O tom, jak ji nastavit a udržovat.
  • a o konkurenčních výhodách, které se s ní pojí.
  • Poznáte nejčastější chyby a brzdy při vytváření firemní kultury.
  • A jaké výzvy firemní kultura představuje na dalších 10 let.

Vše na konkrétních příkladech českých firem.

Po celou dobu webináře budeme odpovídat na vaše dotazy na chatu. A zakončíme to diskuzí na ožehavá témata.


Není na co čekat, hurá do akce!

Kdy?

Ve středu 26. 10. 2022. Od 9:00 do 10:30 nejpozději.


Kde?

Na platformě Clickmeeting. Link vám dorazí emailem po přihlášení k webináři.


S kým?

Jiří Jemelka
Jiří je majitel firmy JPF zaměřené na exekutivní interim management. Jednoduše řečeno, firmy, které jsou v potížích, staví zpátky na nohy, a ty, které šlapou, rozvíjí k lepším výsledkům.

  • V současnosti jeho lidé řídí 62 firem.
  • Jejich úspěšnost je přes 80 %.
  • Za 15 let působení za sebou mají více než 350 spokojených zákazníků.

Sám o sobě říká, že se orientuje jak na lidi, tak na výsledky. Dokáže ostatní velmi dobře vést a inspirovat ke zlepšení. Je nezmarem při hledání nových a nových řešení, čímž občas umí lézt i na nervy. :-)


Markéta Tesařová
Markéta má personalistiku v krvi už léta. V JPF vyhledává na českém a slovenském trhu zkušené manažery, kteří za sebou mají prokazatelné výsledky, a mají překonávání firemních krizí v malíku. Po dobu webináře se vám bude věnovat na chatu.


Jana Eckhardtová
Jana je zakladatelka marketingové agentury Malá marketingová. Má více než 12 let praxe a zkušenosti z desítek firem napříč nejrůznějšími obory.


Co potřebujete?

Vůbec nic, jen váš čas a funkční internetové připojení.


Držíme vám místo v první řadě

Záznam webináře: